25 Ekim 2012 Perşembe

Koyun Russell-dan Mutlu Bayramlar

 Rob Scotton-Mandolin Yayinlari
 
 
 
Cok uzun zamandir Aren'in kitaplarini yazmadigimi farkettim. Oyle cok birikti ki, baslamaya korkuyordum. Lakin korkumu koyun Russell sayesinde yendim. Kurban bayraminin da ilk gunu olmasi vesilesiyle, Russell'dan basliyorum. Bu arada herkese mutlu bayramlar dilerim.
 
Sanirim bu kitabi Aren'den daha cok ben seviyorum. Gerci o da alisti,uyku oncesi kitaplarimiz arasina girdi cunku. Kitapcida bilincsizce bakinirken rastladim. Fiyat ve kapak beni cezbetti aldim. Oncelikle fiyati 7 tl :) Sacma sapan kitaplara 22 gibi rakamlar odedikten sonra nasil sevmem bunu. Sonrada farkettim ki bazi anne-arkadaslarim bu kitabi zaten biliyor ve seviyorlar.
 
Russell ve yesil kurbaga Kurbagapoposu cayirinda yasiyorlar. Oyle komikler ki anlatarak hevesinizi kirmayayim. Ayrica gorseller de inanilmaz. En iyisi hemen alin. Biz Koyun Russell Kayip Hazine adli 2.sini de aldik mesela. Onunla da cok egleniyoruz. Bir ara yine yazarim.

Hiç yorum yok: