2 Ekim 2012 Salı

ikiiiii

Disarda yasini soran insanlara boyle cevap veriyor. -ikiiii
Ve evet,Aren artik 2 yasinda.
Cun'un calisma sartlari geregi gununde kutlayamadigimiz dogum gunumuzu, minicik bir grup yakinimizla pazar aksami evimizde kutladik.
Serap ve Nurcan'in katkilari sonsuz, elleri dert gormesin.
Nese icinde kisa ve sadeydi o aksam. Malumunuz, satafatin girdigi kapidan, biz kacariz.
Arenigo da mutluluk icinde evin bir ucundan doger ucuna kosturdu :) Amcasina olan sevgi gosterileri, -kan ceker-in tam anlamiyla karsiligiydi.
Lakin ne zaman benim ozenerek yaptirdigim Charlie and the numbers 2 pasta ortaya cikti, mizmizligimiz da hortladi. Pastayi her gordugunde hala kiziyor :)
Ufleme ve kesme isleri tarafima kaldi malesef :/
Bu arada bir cene, bir cene :)Hatta bir olamaz 2.
-Anne Sami eve gidiyooo eveeee
-Anne sen yuru, anne giiiit
-Pepe'nin dedesi bu.
-Teyze orda oturuyoo
-Istemeeyoom, Aren korkuyooo
Bunlar bugunku bombalardan hatirlayabildiklerim..
Kim ne derse der ve umrumda degil ki, cocugunuz olmasinin gercek hazzini karsilikli konusmaya basladiginiz an, alacaksiniz.
Ve unutmadan, I love Ebay NOKTA.

 
 
 
 

1 yorum:

Codid dedi ki...

Aren nice güzel yaşların olsun. Hep mutlu ol.
Ve bunu çok kişiden duydum sen de aynısı yazmışsın
"Karşılıklı konuşmalar verilen tepkiler "
o hazzı ben de sabırsızlıkla bekliyorum. Çok öpüyorum