19 Temmuz 2011 Salı

Oyuncak Atolyesi : Zoo.

       Oglumun pek yakinda bir odasi olacak, calisma icindeyiz. Son zamanlarda evimizin yegane gundemi; oda. Yer yatagini uygun gorduk. Yatak hazir, yanlara da blok minderler yaptirdik Ikea'dan aldigimiz kumasla. Oda calismalarini asama asama fotograflarla daha sonra bir postta yayinlayacagim umarim. Gectigimiz Persembe gunu ailecek, Egepark'a gittik Balcova'daki. English Home a. Yeni yatagimiz icin gerekli tekstilleri almaya. Super fiyatlarla, sahane kalitede seyler aldik Aren'e.

      Ardindan avm nin internet sitesinde gordugum Zoo Oyuncak Atolyesi 'ne gitmek vardi aklimda. Cuma gunu katilacagimiz Eylul Naz'in dogum gunu partisi icin. Siradan bir hediye almamayi umarak gezindim bir sure avm de. Nihayet buldum atolyeyi :) Daldim iceri. Nedir? dedim isin özü :P Dinledim.Ve bayildim konseptlerine.  Soyle ki; once bir pelus oyuncak seciyorsunuz. Cesit cesit farkli fiyatlarda mevcut. Genelde hayvanlar elbette. Kocaman bir makina var atolyede. Icini dolduruyor-lar(sunuz). Isterseniz oyuncaginizin icine muzik ekleyebiliyorsunuz. Hatta muzigi iptal edip kendi sesinizle istediginiz mesaji da kaydedebiliyorsunuz. Ben Eylulcugume kiyamadim ve bunu yapmadim elbette :) Klasik 'Happy Birthday' sarkisini koyduk biz sevimli ayicigin kalbine. Ve iste bence en zevkli kisma geldik ; giydirmek.  Oyle cok cesit var ki saskinliktan dolandim durdum bir sure icerde. Elbiseler, t-shirtler, montlar , sapkalar , donlar... :) Akliniza ne gelirse. Hatta babetler, spor ayakkabilar, simli abiyeler bile mevcut. Daha da otesi isterseniz meslek kostumlerini de satin alabiliyorsunuz oyuncaginiza. Bu  noktada aklimdaki tek sey zaman makinasiydi.
     Cuneyt' in de yardimlariyla Eylul'un sevimli pelus ayicigina dantelli bir elbise ve turuncu tokalar sectim. Cok eglendim cok. Aslinda bu oyuncaklarin hediye ambalaji kartondan evler varmis. Malesef kalmamisti. :(

     Oyuncak atolyesinde fiyatlar makul. Ucmuyorlar ;) Aldiginiz oyuncaklar muzik kapsulunu cikarmak kosulu ile 30 derecede yikanabiliyor. Bildigim kadariyla suanda sadece Izmir de var bu atolyeler. Balcova ve Alsancak olmak uzere iki tane.

     Ben gec kaldim ama duygusal anne modumla Aren'in buyuyup orada kendi oyuncagini tasarladigi gunleri sabirsizlikla bekliyorum.

2 yorum:

Crocus dedi ki...

Bir de doğum kartını da hazırlayabiliyorsunuz oyuncağın.bizim hediyemiz öyle geldi Dilek'den :)

Di dedi ki...

Aa cok dogru unutmusum onu :))