13 Temmuz 2011 Çarşamba

Aren Denizde

   Beklenen gun nihayet gectigimiz Pazar gunu geldi. Kirdik malumun bacagini. Oglum denize girdi.  Merasimsiz, kovasiz, kureksiz, ayrintisiz girdi hem de. Babasina cekmis zannimca. Bir m beden little swimmers ve coppertone water babies islerini gordu kendilerinin.

   Mordogandaydik gectigimiz haftasonu. Firat amcasi ve Duygu teyzesiyle. Ve bir de minik Defne'mizle.Duygu teyze gibi ben de pek sevdim Mordogan'i. Gosteris,ozenti vb kirliliklerden cok uzakta bir  yaz kasabasi. Kendi halinde insanlar, balkonu denizin icindeymis hissi uyandiran ve gercekten icinde olan evler,onlerinde kayiklar, tartismasiz tertemiz deniz... Yaz tatili deyince aklina ilk once ve sadece Selimiye gelen Ben'den daha ne beklenir ki! Cesme ya da Kusadasi sevecek degilim :) Tam bana gore uzun lafin kisasi.
   Once biraz urktu benim bebegim. Ilk denememiz Aqua Fantasy havuzlarinda olmustu Haziran basinda, yine korkmustu. Israr etmemistik. Bu sefer oyle ki dalip ciktilar bile birkac kez. Mavi su oyle guzeldi ki benim de icim gitti. Ama girmedim. O girilesi sulari kacirdim. Bir dahakine artik.

   Daha nice İlk'lere..

   Ps. Aksama da yemekte Firat'in mangalda pisirdigi nefis cupralari indirdik mideye :) Elleri dert gormesin arkadasimin. Iyi ki hayatimizdasiniz Duygu&Firat&Defne. Yol arkadaslarimizsiniz. Hayat yolu!

Hiç yorum yok: