3 Temmuz 2011 Pazar

DOKUZ

   Tik tak, tik tak... Saatlerimiz hic durmaz & durmadi. Dokuzuncu ayi da bitirdik oglumla.  Klasik ama dogru, zaman oyle hizli geciyor ki hayatinizin en degerlisini beslerken, onu buyuturken. En sevdigim ay Haziran da bitti ama final haftamiz guzeldi bizim. Biraz bahsedeyim istiyorum.

  Gectigimiz hafta yanimizda olan anneannemizi uzaklara yolladik oncelikle. Oglumun buyuk dayisinin yanina Amerika'ya tatile gitti anneannemiz :( Konusuyoruz keyfi cok yerinde.Ne zaman doner ? Kim bilir ! "Kalan" olmanin bizde yarattigi buhranla topladik esyalarimizi Urla'ya kactik Pazartesi aksamustu. Aren'in sevgili amcasi,esi ve ogullari Kerem (Aren'in abisi) Urla'da oturuyorlar. Bizi de barindirabilecek kocaman bir evleri var ne mutlu ki :)

   Ilk iki gun yine bir klasik olan dis sıkıntısını yasadik. Istah yoktu=huzur yok. Ev kalabalik olunca daha kolay oluyormus hersey gercekten. Biri tutmus, biri temizlemis, biri pisirmis, biri yemis biri de hani bana, hani bana? demiiiis misali... Ancak 'hani bana' kismi benim ogluma ait degildi o kesin. Babaannemiz ve Songul ablamizin da ustun cabalariyla atlattik ogunlerimizi bir sekilde. Yine de derim ki ; thanks to Baby Oragel :) Uykuya dalmamiza yardimci oldugu yadsinamazdi. Gururluyuz 6 disimiz var artik.

   Sonraki gunler pek keyifli gecti. Songul abla ve babaanne super yemekler yaptilar bize. Bol bol yedik oglumla. Tekrar farkettim ki Aren guzel yemekten anliyor. Begenmedigi birkac sey olmustu benim yaptigim. Ama usta ellerden cikan o lezzetlere hayir demedi pek. Unutmadan, evde bir de Kerem' in kedisi Mırıl vardi. 2 aylik bir yavru. Aren'in ilk yakin temasi bir evcil hayvanla. Ilgisini cekti, sevdi yavruyu benim oglum :)


      Bol aktivitelidir bizim Urla'daki zamanlarimiz, Aren'den once de oyleydi. Hala ayni. Sali aksamustu Kerem'in binicilik dersi icin Damla At Ciftligi'ne gittik maaile.  Oyle guzel bir yer ki cocuklar icin, siddetle tavsiye edebilirim. Aren bile cok eglendi, o kadar diyim ben size :)  Genc bir cifte ait, ciftlik. Kendileri de orada yasiyorlar. Ciftlikte cesitli atlardan baska tavsanlar, kopekler, kediler, ordekler vs de var.Kucuk bir cafe ve parkta cabasi. Beyefendi jokey. Isini gonulden yapan biri. Her yas grubuna ders verebiliyor. Tatli mi tatli bir de minik kizlari var. Yolunuz duserse rahatlikla soyle bir ugrayabileceginiz kadar samimiler: Eski Cesme yolunda  Darussafaka kavsagini gecince biraz ilerde tabelalarini gorebilirsiniz.

Bir baska aksam eski sokaklarinda yuruyus yaptik ilcenin. Urla buyuyor,gelisiyor. Dev bir meydan yapilmis merkeze. Tertemiz. Severdim artik daha cok seviyorum. Insanin keyif yapabilecegi oyle cok yer var ki... Guzel yemek ve biraz icki esliginde. Henuz populer olmamis olmalari da ayri bir arti.(ki bu nedenle mekan ismi vermiyorum :P ) Dilerim hep boyle kalsinlar.

  Kerem yaninda olunca cok keyifli oluyor benim oglum, kan cekiyor zaar :) Bahcede cok guzel zamanlar gecirdik hep birlikte. Top bile oynadi Aren. Kerem tam bir abi, oglumu itina ile mutlu etmeye calisiyor zira. Yas grubu uymasa bile bir dolu oyuncagi paylasabiliyorlar. Cok mesudum bildiginiz gibi degil.

   Haftanin sonuna dogru kurkcu dukkanina donduk ailecek. Ve bir sevinc daha: Isparta'da yasayan abimin esi ve oglu geldiler Aren i gormeye. Fetih abisi ve yenge(ç)i. Baska bir kuzen-abiden kalma aliskanlik; biz yengelere yengeç diyoruz.  Kisacik kalsalarda ozlem giderdik. Mutlu olduk.

  Evet gunler hizla akarken Canim buyuyor. Tam olarak icsellestiremeden her yeni gelismeyi hergun birseyler ogreniyor. Bana ogretiyor. Artik aliyor ve veriyor mesela. Bilincli olarak sakalasiyor benimle. Birlikte degisik sesler cikariyoruz. Kiziyor bazen bize. Agliyor ama fake! :) Bugun ilk kez market arabalarina oturdu bile. Kocaman oldu benim oglum. Nice 9,19,29...lu aylara ve yillara.Saglikla...

Hiç yorum yok: