11 Mart 2012 Pazar

Buda'lar, Yaramazliklar, Uzaklar...

   Minicik oglumun oyun, benimse canim hayat arkadasim, su dakikalarda bizden uzaklara dogru yollarda. Yollarki kalbimde yeri apayri. Ozledigim. Ve ne mutlu ki haftaya bize donecek. 
   Hos bir zamanlama oldu. Uzun zamandir,Aren ve Cuneyt'in birlikte gecirdigi zamanlardan bahsetmek istedigim bu post, bu geceye nasipmis. Tamam :) daha durust oluyorum; tam olarak ikisinin yaramazliklarindan bir kuple sunacagim burda ve simdi.
  • Kosmaca yakalamaca
  • Karanlikta birbirini korkutmaca(böööö)
  • Yatakta ziplamaca
  • Jenga kulelerini yikmaca
  • Cekmece karistirmaca
  • Koltuk minderlerinden yapilan yolda yurumece
  • Mama sandalyesini parcalara ayirmaca
  • Kuvette su savasi
  • Perde arkalarinda saklambac
  • Kileri karistirmaca
  • Portakal futbolu
  • Yatak ortulerinden cadir yapmaca
  • Oyuncak kutularinda otururken birbirini itmece
  • Aydinlatmalara doynk! diye kafa atmaca
  • Oyun minderine oturtulup, Ceddin dede nidalariyla tasinan Padisah  Aren oynamaca :)
  • ve sayamadigim onlarcasi...
   Onceleri endise duydum, her birlikte olduklari anda simarip, hoplayip, ziplamalarindan ve surekli kahkahalarla gulmelerinden. Cokca kastim hatta kendimi. Sanki dogru olan, Cun'umun de benim gibi surekli sözde! dolu dolu zaman gecirmesi gerekiyordu bebegimizle. Kitap okumaliydi ona, kupleri ic ice koymalilardi, halkalari dogru sira ile dizmelilerdi, memory kartlari calismalilardi vs vs... Bosuna uzmusum kendimi. Ne iyi etmisler de deli deli eglenmisler/egleniyorlar. Temennim daha da cok gulmeleri artik. Nasilsa bilmem kac parcali puzzlelar vakti geldiginde yapilacak. Aren 1520 tane sozcuk ogrenip 3783 tane soru soracak saatte. Siseler icinde onlarca bocek beslenecek anatomi ogrenmek adina. Istemedigim kadar cok kuleler yukselecek evimin dort bir yanindan. Ama onlarin yatagimin ustunde ziplayip bazayi kirmalari kadar mutlu etmeyecek hicbiri beni. (Bu arada Cuneyt 190-90 gibi oranli biri, kirilmasi ureticinin sucu degil kesinlikle :P)
   Saglikla kalin/kalalim..
   Hayat onlarin kahkahalariyla guzel.
  
   Ps.Cok sevilesi adam,oglum ve ben seni simdiden ozledik.

4 yorum:

emrelerinmaceraları dedi ki...

Sana katılıyorum Dileğim hep kaliteli zaman geçirmek değil eğlenceli zamanda geçirmek önemli.Pedegoglarda bu görüşte.Allah birdaha ayırmasın.Çok öptüm.

Bora ve Dünyası dedi ki...

Dilek'cim ne kadar ayni seyleri yasiyoruz. Ama inan onlar gelisimlerini saat gibi vaktinde tamamliyorlar. Varsin halkalar az gecsin. Kupler daginik kalsin. Ah biz zamane anneleri:))

Ritalarlar dedi ki...

Allah kawustursun dilekcim. En guzel egitim eglence icinde olan, zati ne demisler " yoktur eğitim diye 1 halt, wardir dusundurmek.." 8)

dimple dedi ki...

saydığın aksiyonlardan ilk anda hafızamda canlananlar: "ceddin dedeeen nesliiin babaaannn" ve ikisinin banyodan koridorlara taşa kahkahaları:)ne mutlu ki Aren'e, harika bir babası var. üçünüzü de çok seviyorum