24 Kasım 2011 Perşembe

Hediye

  Daha ulvi bir meslek gelmiyor aklima. Vicdan muhakemesi yapmak  zorunda kalmadan, ic huzurla calisabilecegim boyle bir meslege sahip oldugum icin cok sansli goruyorum kendimi. Vesile ile tum meslektaslarimin gununu kutlarim.
  Ancak bu gunun, bambaska bir tadi var artik benim damagimda. Hic gitmeyecek, unutamayacagim bir  tad. Ulu onderimiz Ataturk'un Millet Mekteplerinin Basogretmenligi'ni kabul ettigi bu ozel gun, oglumun hayat yolundaki bagimsiz ilk adimlariyla taclandirildi benim icin.
  Artik, melegim, elimi tutmaya uzanmadan, korkmadan yuruyor. Dilerim ki yuruyecegi tum yollarda dimdik, sapasaglam atsin adimlarini.
  Hayat, onu hep saglik icinde, sans dolu yurutsun yollarinda.

Ps. Bir anne klasigi ama; daha dun gibi sanki ilk kokusunu icime cekisim. Oysa bugun dimdik yanimda. Anne olmak, eskiye nazaran en az uc kat daha duygusal olmakmis meger :''/
Pss. Yuruyebilmesinin heyecani ve hevesi ile gece 23 te zor uykuya daldi o ayri ;)

5 yorum:

Elif dedi ki...

Gözünüz aydın Dilek'çim..
Şimdi arkasından daha fazla koşman gerecek ama yürüyerek birşeyleri başabildiğini ve bundan çok mutlu olduğunu gördükçe sen daha da mutlu olacaksın.
Öperim kuzuyu :)

Di dedi ki...

Elifcim cok haklisin. Daha yorgun ama daha mutluyum :)

Unknown dedi ki...

merhaba canım tesadüfen gördüm blogunu çok mutlu oldum benim oğlumum adı da Aren 4 yaşında blogumu onun adıyla koymuştum.Bu arada meslektaş olduğumuzu okuyunca daha mutlu oldum.Sevgilerimle..

Unknown dedi ki...

Minik adamı tebrik ediyorum , umarım dediğin gibi dep dim dik olur hayatta...Ayakları hep sağlam basar inşallah..
Geçmiş öğretmenler günün de kutlu olsun...Sevgilerimle :)))

Di dedi ki...

Arenandthefamily ,
cok memnun oldum ve sevindim :)
Duslerimden Inciler,
insallah :) kutlama icin ayrica tesekkurler, bizden de sevdiler :)