8 Ağustos 2011 Pazartesi

Aren Tatilde

    Ilk deniz tatilini, 1-6 Agustos tarihleri arasinda Fethiye Oludeniz'deki Lykia World Otel'de yapti Aren.Bizzat kendisi icin planlanan bir tatildi. Zira , Cuneyt ve ben pek sevmezdik  5* tatili. Cift olarak elle tutulur ilk yerlesik tatilimizdi de diyebiliriz. Hos hala seviyor muyuz! Muamma. Anladim ki biz ebeveyn olmusuz artik :)))

    Tecrubesiz bir cekirdek aile olarak yine de dingin , sakin , saglik icinde ve eglenceli bitirebildik tatili.  Aren bol bol denize, havuza girdi, guzel yemekler yedi ve cokca uyudu. Sanilan ve korkulabilecek olanin aksine suda cok eglendi. Oyun odalarindan cikmak istemedi hatta cikarmaya calistigimizda kiyameti kopardi. Baska bebelerle arkadasliklar kurdu ; cok uluslu sosyallesme icine girdi ;) Animasyonlar izledi. dans etti. Kendini eglendirmeye bile calisti.

   Biz mi ? Biz leziz yemekler yedik ama cok cok coook yedik. Kendi adima :(  Bolca yuruduk. (Otel fazla buyuktu) Shuttle vardi ancak stokke ile binmek namumkune yakindi. Uzmedik kendimizi yuruduk. Oglen uykulari uyuduk. Hatta yaratabildigimiz firsatlarde azicik keyif bile yaptik.

   Cok cene yaptigim bir post olsun istemiyorum. Fotograflar anlatir bizi. Bu kadar kafi!









 Ps. Bir daha ki postta, tripadvisor mode on :) ruhumla Lykia yi didiklemeyi planliyorum.

2 yorum:

gamze dedi ki...

o kürekle oynayan ellerini,filin üzerinde otururken insanda tek tek ısırma isteği uyandıran ayak parmaklarını, aslında komple seni yemek istiyorum canım yeğenim. en güzel tatiller,en güzel zamanlar senin ve anne-babanın olsun...sizi çok seviyorum

Di dedi ki...

3 kisilik koca bir aile olarak sizi bekliyoruz yemeye ve yedirmeye :))